Biljävel

Nåt jävla oljud från vänster framhjul dyker upp. Antagligen bromsklossarna. Ett fall för imorgon. Dagen bestod annars av inköp av ny garderob till Cassies rum för att få tyst på det tjatet. Köpt på Jysk, HUA. Gillar egentligen inte den skitaffären men man får väl stadga upp den med silvertejp efter en vecka. Åsså syrrans dator sen fugerar som en klocka igen efter två timmars städning. Klicka OK på allt kanske inte alltid är så bra. Lyd ett gott råd! Tänk till om du verkligen vill ha allt installerat. HaHa  Pricken över i var väl att jag lovade Cassie igår att hon skulle få se Uggly Betty och två avsnitt Desperat Housewife ikväll. Då får man sitta här som ett mongo och blogga medans Chelsea och Liverpool gör upp om en finalplats i Champions Leauge. Lovar att jag aldrig ska lova något mer. Snabbsammanfattat: ytterligare en dag i kaos. /Jogga

Kommentarer
Postat av: syster yster

Du ä go du jöjje

2009-04-15 @ 12:26:50
Postat av: jag.

"Lovar att jag aldrig ska lova något mer."

Hahahhaa... :P

2009-04-15 @ 13:45:33
Postat av: Per Nyberg



Inte lätt Jogga det straffar sej att vara snäll.Men du får nog allt gott av dina barn senare i livet när dom tänker tillbaks hur snäll du var.(hahaha)

2009-04-15 @ 19:09:15
Postat av: Jaana

Nästa investering till hemmet kanske blir en till tv??

2009-04-16 @ 21:07:58
URL: http://jaanasgottoblandat.blogg.se/
Postat av: ni fattar nog vem :D

Hahaha.. bra idé Jaana :D

2009-04-16 @ 23:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0