Handikappad

Mobilen är sjuk. Vill inte låta vid samtal. KRIS!!! Kan inte leva utan den så det får bli amulansfärd upp till DR. PHONEHOUSE imorronbitti. Skulle ju laga bilen då men den får vänta. Först mobil sen bil. Annars flöt den här dagen på med en massa brädor, plankor och reglar blev hemfraktade. Nu ska det byggas staket, sandlåda och vedförråd. Hushållsarbete fyllde upp resten av dagen. Cassie kom inte ut i spåret som hon hade tänkt sig så jag blir nog först ut i år oxå. Macke var hemma en kväll iaf och det var ju roligt. Han har kommit hem sent två kvällar på raken för han och Sebban har skejtat i DVP- hallen. Nä sängdags nu så man pallar morgondagen. Hupp /Jogga

Kommentarer
Postat av: ..

När ska du ut och springa då ? Jag och Malin ska ut imorgon.

2009-04-17 @ 23:38:20
Postat av: Per Nyberg



Jag tror att Cassie hinner först, det dyker säkert upp nåt annat som du kan skylla på för att slippa spåret!!!!!

//Pärtan

2009-04-18 @ 21:15:11
Postat av: syster yster

Jag tror som perra tror,,

2009-04-19 @ 10:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0