Jaha jobba igen då

En ledig vecka till avklarad då. 4.15 imoron bitti skräller klockan igång igen då. Frullan ska ha bilen så man får dessutom cykla och på hennes cykel för jag har ingen barnsits. Fick iaf sticka till Borlänge igår morse och lämna in mobilfan. Fick en riktig värsting som lånetelefon. En tio år gammal Nokia som stänger avsig hela tiden. SKITKUL! Macke var med som resesällskap. Sen var det ut i garaget och skulle byta bromsbelägg. Gick jättebra( Hade en guide på laptopen om hur jag skulle göra. HATAR verkligen att skruva på gamla biljävlar.) tils jag behövde en 7 mm insexnyckel. Ringde Thomas så han störtade ner från Håksberg med verkyg och i farten fixade han till bromsarna oxå. Sen full fart in och tog en öl med gästerna på grillfesten. Tänker inte skriva nåt om den för det har Jaana gjort på sin blogg så jag bara länkar. Imorse vart det sovmorgon till tio för hela familjen, utom Frullan som lagt sig framför TV:n klocan sju. Blev inte mycket gjort sen heller, fixade till ett par brödor till staketet som jag kan ha som mall. Sen fyllde Katja år här i veckan så vi var dit en sväng hela familjen och åt tårta. Rätt mycket folk där och mycket trevligt. Viveka kom ner och hämtade Jeppes dator som jag hade fixat. Avslutade kvällen med en bastu och en dusch. Skitskönt!! /Jogga

Kommentarer
Postat av: Per Nyberg

Har du tänkt på vilket bra liv du har alla hjälper dej med div.saker hela tiden det är gött att åka räkmacka eller hur Jogga.





//Pärtan

2009-04-20 @ 05:48:43
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-20 @ 05:54:09
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0