Så va det fredag

Dan började skitpissigt med att på väg till jobbet vid 5- tiden kommer man på att man ska jobba två timmar extra på förmiddagsveckorna. Det lyckas man förtränga varenda gång. Dessutom hann vi inte klart i tid så vi stannade en halvtimme extra och gjorde klart. Kribbe och jag bestämde att idag skulle vi spela pingis som vi snackat om i flera månader. Träffades vid gymet vid 19- tiden för att konstatera att det inte fanns några pingisbollar där. Skitkul!!! Får satsa på en ny vända nån dag. Ryktena säger att  vi fått in bra med order tre dar på raken nu. Nästan så man snart törs köpa sig en ny bil kanske. skulle va kanonschysst, men det kostar.

Sågade klart dom första 144 staketspjälorna senare på kvällen. Det räcker till den övre delen så sen fattas bara 110 till den nedre. Sen ska dom målas oxå, eller betsas kanske. EV. oljas oxå, får googla runt lite ikväll. Har ingen aning om hur det funkar då de är obehandlade. Alla tips emotages. Både Macke och Issy verkar lite skumma så jag skulle inte bli nå förvånad om dom är sjuka imorgon.

Inför helgen då, (först och främst sovmorgon på lördag, är trött på klockjäveln ringer 04.15) ska försöka bygga ihop Issys sandlåda, fortsätta med staketet. Känns iaf som att det kommer att bli arbetsbyxor både lördag och söndag. Och sen framförallt  19.30 lördag!! Premiär GP-SPEEDWAY. Fan va skönt att säsongen börjar. För några år sen hade jag skitit fullständigt i det och sett fram emot hockey VM men så är det inte nuförtiden. Sen lär det väl bli Valencia - Barcelona efter det. Man kan passa på att ta sig några öl dessutom för hjullagret skriker i bilen och den blir inte fixad förräns onsdag. Dessutom ska vi ju få sommarväder hela helgen. Soffläge nu. /Jogga

Kommentarer
Postat av: Per Nyberg



På den övre delen av bloggen säjer jag bara OOOJJJJ

2009-04-25 @ 00:15:31
Postat av: Per Nyberg



Nu börjar ditt bloggande bli lite tradigt,kläm fram nåt spännande,finns nog annat än jobbet,hjullager,fotboll,öl,barn,grillfester,pingisbollar i ditt rika liv.Jag ser med spänning fram mot resultatet av min konstruktiva kritik





/Pärtan

2009-04-25 @ 08:56:02
Postat av: Jaana

Per, menar du att våran grillfest var tradig???

Synd att du inte var med, för då skulle du nog ha tyckt annat ; )

2009-04-25 @ 20:01:39
URL: http://jaanasgottoblandat.blogg.se/
Postat av: Per Nyberg



Nä jag var inte med,ingenting av vad som skrivs i den här utmärkta bloggen är tradigt vad jag menade var en utökning av synpunkter på olika händelser som Jogga säkert har åsikter om borde komma fram.Du har ju så bra åsikter om politik och annat som du borde delge resten av världen.Men du kaske inte har tid eller lust va vet jag.I övrigt så tycker jag att din blogg är skitkul att läsa oh titta på.//Pärtan

2009-04-26 @ 15:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0