Snipp, snapp snut så var påsken slut

Det var det, det. Äggen uppätna och påskriset har blåst omkull. Har hållit på med att tvätta bilen över helgen men det var ett långdraget projekt. Sommardäcken är iaf ditsatta, sen är den rengjord och dammsugen inuti. Får bli utvändig tvätt imorgon sen är snikreconden klar.Tina har klippt ner buskarna runt huset så idag var jag och Biffen ner till majbrasan och kastade på riset. Vi ska väl ner dit på sista april och kolla då det brinner upp. Uppdaterade hemsan lite med en ny sida om parkbänken på baksidan. La till ett par slott oxå men är lite sur över att jag inte hittar kort från alla ställen som jag varit till. JaJa dom dyker väl upp och sen lär det väl bli någon eller några resor iår oxå. Bestämde oss för att boka en stuga uppe i Idre till sommaren idag. Skönt där på sommaren men jag lär ju inte hitta några slott där. Både jag och ungarna är lediga imorgon men Frullan ska ut på nya äventyr, vi får se var det slutar. Vi hörs. /Jogga

Kommentarer
Postat av: Anonym



Familjeidyllen lunkar på hemma hos Svenssons,det är gött.

//Pärtan

2009-04-14 @ 18:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0