Det sämsta....

med att vara bjuden på julbord är att man missar Zlatan show på TV4 Sport. Ny succematch så nu får hans kritiker snart ge upp. Delad skytteligaledninig I La Liga, kan det bli bättre? Ja, klart det kan. Brynäs tog ju tre poäng till igår och som grädde på moset spöade Växjö upp Dalarnas stolthet. Hahaha!

Annars då. Näst sista veckan på jobbet har segat sig fram. På fredagen var jag och Frullan en sväng till Borlänge och köpte lite julklappar. Före vi åkte var jag ner på jobbet och fick influensasprutan så nu har alla i familjen fått åtminstonde en dos. Dom minsta ska ju ha en omgång till.

Lördagen bestod mest av att bära ved. Ett jävla slit med den där veden. När jag vinner på lotto får det bli bergvärme. Om man inte får jackpot för då är det enklare att flytta någonstans där man inte behöver värma upp huset. På kvällen var jag på Norrbärke värdshus med jobbarkompisarna och åt julbord. Hade rätt roligt och inga skandaler så man får vara nöjd. Frullan var på Coco Thai med sina jobbarkompisar.

Lite morgonkaffe nu och en dusch sen bär det av mot nästa julbord. Skönt att man har semester på måndag. Lär väl bli nån whiskey idag oxå. //Jogga

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte visste jag att whiskeyn ingår i julbordet???? ; )



Kram!

2009-12-06 @ 21:13:56
Postat av: Jaana

Äsch, namnet försvann... i den förra kommentaren...

2009-12-06 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0