Fan det blev fler bra dar

Först då igår. Gjorde nog fan ingenting. Skönt som fan, det är väl egentligen så som det ska va, slappade hela dan. Vi hade lite invigning av sandlådan på em och sen skulle Thomas fixa bilen men vi fick ställa in för det behövdes köpas delar. Nya skivor och bromsbelägg (Bah!!! HATAR BILAR ) till bakhjulen. Bilar dom ska man ju bara köra och inte laga. Avslutade kvällen med ett par öl hos Biffen.

Idag då? Först sov vi allihopa till tio- tiden sen efter frukost så åkte familjen på shoppingtur till stan och jag staplade om lite ved. Sen kom Thomas och räddade den här dagen (och ett år framåt) . Bilen blev skitskön att köra. Rycker ingenting då man bromsar. Frullan får göra en ombesiktnig nästa vecka när hon jobbar i stan. På kvällen kom sen Jonta och Katja. Då blev det grillning Vi satt ute och njöt av den sköna sommarkvällen Old memories och en och annan ankedot blev det innan dom åkte hem vid 23- tiden. Ungarna härjade inomhus istället.

Imorgon ska det visst bli ovädet igen. Har inte orkat kolla nå prognoser men det ska visst inte bli så jävla hemskt som dom trodde från början. Bästa är väl att titta ut genom fönstret när man vaknar. Skulle gärna kunna tänka mig att flytta lite mera ved imorgon om vädret tillåter. Annars får man väl städa i garage för det behövs då sannerligen.

Sen var det ju det här med svininflensan som jag dissade för nån månad sen. Orkar inte läsa om den men man ser ju på rubrikerna i tidningarna att det verkar ju lite allvarligt. jag menar massvaccination av hela befolkningen har man ju inte varit med om fast jag är över 40.Fick en bild av Rolle som beskriverv hur det utvecklar sig då man blivit smittad,



Jaja tycker iaf att det är lite överdrivet. Är väl ändå inte spanska sjukan som kommit på besök igen. Lär väl kommenteras fler gånger misstänker jag. //Jogga



Kommentarer
Postat av: Per Nyberg

Nöff nöff grymt grymt,fan så där har jag sett ut i flera dar.Nöff nöff jag är nog den första i

Västerås grymt!!!!! //Pärtan



2009-07-19 @ 09:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0