Alla dar blir inte som man tänkt sig

Sov länge efter gårdagens partaj. Trodde jag skulle må sämre än jag gjorde. Festen behöver jag inte skriva om då Jaana var med så länkar jag till hennes inlägg. Bekvämt med länkar. Ja bestämde mig för att göra en attack på häcken på baksidan. Macke stack till morsan och hämtade häcksax och jag klippte gräsmattan så det skulle bli lättare att kratta upp kvistarna. När jag klipper vid gäststugan så ser jag en vedstapel som lutar oroväckande. Försöker resa upp den men det slutar med att den välter rakt in i häcken. Skitkul!! Så det blev att stapla ved i två timmar drygt i 30° värme.

Jonta och Katja bjöd på mat som blivit över från lördagen och det var lika gott som igår. Där på altanen jyssnade jag på Jonas som vägrade göra nåt idag och följde hans exempel. Hämtade Isabelle vid Elina där dom badade i poolen och återvände till deras altan igen. Men då Frullan kom hem från jobbet på kvällen så var jag ut och grundmålade de sista spjälorna så nu ska dom bara laseras sen är det bara att skruva upp dom kvar. Fyfan va skönt det ska bli.

Imorgon startar sista arbetsveckan inför semestern oxå. Undrar hur många dar vi får jobba. Skulle helst bara göra två dagar men vi kommer inte att hinna det tror jag. Hur som helst senast på torsdag är det ledigt.  //Jogga

Kommentarer
Postat av: Jaana

Hmmm... va smart du är genom att länka... då slipper du ju skriva något. Hmmm... nästa gång vi är på samma tillställning kanske jag ska vänta lite med bloggandet och se om jag kanske kan länka till dig istället ; )



Ha det gott!

Kram Jaana

2009-06-29 @ 08:25:39
Postat av: syster yster och maja

hej jörgen maja kan sima de kan du inte göra ha ha ha när jag komer till dej då ska du få en smäl av maja det va maja som skriver de här maja hej då ha ha ha jörgen



2009-06-30 @ 21:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0