EU- val

Jaha fackpampen sitter kvar så sossarna var uteslutna. Tog med mig en blank lapp och en från vänsterpartiet. La först i den blanka men ändrade mig i sista stund och tog vänsterpartiet. Vet fortfarande inte om det var rätt beslut. Tror inte det. Jaja så fick det bli iaf. Kanske var det Halvars tjat om att en blankröst var en röst åt borgarna. Misstänker att det är samma skit oavsett vem man röstar på.

Hade planerat en massa jobb idag men så ringde farsan från Alfta och frågade om de kunde komma ner och hälsa på. Första gången på säkert tio år så det var roligt. Blev lite staketmålning och gräsklippning innan dom kom. Rätt skönt med med en paus oxå. Det blev grillat när dom hade hittat hit. Sen kaffe innan dom styrde mot Hälsingland igen. Sen kom Jonta och Katja hit på kaffe.



När allt lugnat ner sig återgick jag och min lilla hjälpreda ut i garaget och forsatte med staketspjälorna igen.



Nu är det snart måndag och ny arbetsvecka igen. Eftermiddagsskift på både gott och ont. //Jogga

Kommentarer
Postat av: Jaana

Nä men, vilken trevlig och rolig överraskning du/ni fick idag... besök av farsgubben din. Länge sen som man såg honom. Hälsa honom nästa gång....



Tur att du har din lilla hjälpreda, så att det händer något i ditt garage... med staketet ; )

2009-06-08 @ 00:23:02
Postat av: Per Nyberg

Inte mye att kommentera (Pirat så klart),men Isabelle ser klart produktiv ut,det är nog bra att hon hjälper dej så det blir klart nån gång.



//Pärtan

2009-06-08 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0