Ledig!

Tre pesteftermiddagar är klara. Nu ska det bli skönt med några dagars ledighet. Fint med Confederations Cup så kanska man får se lite bra fotboll under ledigheten. Ska även försöka komma igenom bokjäveln jag håller på med. Är synd att jag inte kan sluta läsa en bok som jag börjat på. Annars hade den här varit perfekt att avbryta. 600 sidor på gammelsvenska är drygt. Kommer inte att få många plus på hemsan då det blir dags attt recensera. Märkligt, visserligen är det skumt i rummet då jag skriver men det verkar inte finnas något plustecken på tangentbordet. Får kolla upp det i ljuset en annan dag. I morgon bär det av till E-tuna och Smedstadion. Hoppas, hoppas. hoppas att regnet håller sig borta. Vi ska även ha med en kompis till Cassie hem på en vecka. Cassie ska hjälpa henne att sälja 50/50 lotter där oxå. Macke brukar alltid springa på sitt kompisgäng där oxå så det lär väl bli full fart. Ska bli skitkul med lite speedway igen. Att det dessutom är tre GP förare med i Dackarna gör ju saken inte sämre. //Jogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0