Tillbaka till vardagen

Idag blev en heldag med trädgårdsskötsel både här och vid morsan och ändå känns det knappt som jag fått något gjort. Rabatterna på framsidan vart iaf rensade och morsans gräsmatta klippt. Påbörjade  nergrävningen av Isabelles sandlåda till Frullans stora förskräckelse. Jag tror det blir skitbra med den. Högg även upp dom sista vedklumparna som jag gått och haft ångest över. Det var dom som jag lagt åt sidan pga massor av kvistar. Tina och ungarna var på picknick hos Katja.

Igår däremot var det lite mera drag. Jag, Macke och Cassie var ner till E-tuna. Först en sväng hem till Marko och snackade lite skit och bubblade kaffe. Sen ut på speedway på Gröndal. Andreas träffade jag på redan i biljettkön och Claus kom dit till halv åtta för han hade jobbat till sju. Roligt att träffa på dom. Macke tog med en gammal klasskompis ut och det var nog tur för det var inte så många där som han kände. Spännande match blev det, lika inför sista heatet. Andreas Jonsson och Hans Andersen blev för svåra och tog en femetta så Dackarna.



Bra speedway var det.



Efter Smedernas enda femetta.



Speedway är roligt.

Hoppas att det blir nån mer tävling i år. Vetlanda skulle vara schysst att se. Efteråt följde Sofia med hem och ska vara här och terrorisera med Cassie i en vecka. Inatt har vi även Malin här. Undrar när dom kommer att somna? //Jogga

Kommentarer
Postat av: en av brudarna

nu är klockan 03.01 och vi sover inte än. eller, jaa. malin gör det och har gjort det i en timme snart. :D

2009-06-18 @ 03:01:54
Postat av: cassandra

STOLT FOTOGRAF !

2009-06-18 @ 03:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0