Ny händelselös dag

Ungarna fortfarnde sjuka så jag fortsätter vabba. Kommit lite längre med hemsidan http://www.geocities.com/joggamaiden/
Marcus var ner på Bergakul så jag hämtade han vid 9-tiden. Tina är på spa, äter tacos och dricker öl. Nästan lite avis men det lär väl bli min tur snart. Cassie förpestar hela huset med let¨s dance så man är utjagad i köket framför datorn. Hoppas morgondagen blir bättre dom borde väl friskna till snart. Dessutom så är det dags för EM-kval mot Portugal, kan bli en höjdare. Synd att Leksand vann ikväll nu börjar väl deras dryga fans tro på återtåget igen HaHa /Jogga

Kommentarer
Postat av: Cassandra..

Jag förpestar inte . Eller vad det hette.

Jag har faktiskt rätt att få kolla på tv när jag är sjuk. Det räcker med att du kollar på fotboll och hockey när det är "Desperate Housewives" och "Grey's Anatomy" .. :@

Gubbe ! mohahahhaha..

2009-03-27 @ 22:18:45
Postat av: Per Nyberg



Klart att Cassie sa bestämma vilka TV program ni ska se.När det gäller Leksand håller jag helt med dej det var länge sen knätofsarna spela spela nån sevärd hockey. //Pärtan

2009-03-28 @ 06:24:19
Postat av: syster yster och maja

ha ha för att leksand vann,,, och brynäs suger(tycker maja) .. äntä hälit nä man ej längre ä den som bestämmer öve kontrollen.

2009-03-28 @ 19:44:36
Postat av: Jogga

Krävs nog lite hårdare tyglar i uppfostran.....

P.S. Du växer nog till dig Maja och börjar lyssna på mamma.

2009-03-28 @ 22:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0