Från Västerås till Madrid

Vi åkte till V-ås direkt då vi vaknade. Många affärer blev det men det var ju meningen. Bilen var bra igen (första gången jag körde sen nya hjullagret) . Issy och Macke stannade vid mormor så jag och Frullan fick åka själva. Hann bara ner på stan så ringde Perra och undrade om Macke ville ut och åka jeep Gissaa om hann ville det.



Även jag lyckades göra ett fynd där. Eller fynd och fynd, men jag köpte en skruvdragare där jag hittade den billigaste. Kollade även på nätet hemma och ingen var billigare där heller. Nu kommer staketet bli klart på nolltid. Haha ja vi får se.


Snygg var den iaf. Sen efter chili con carne hos svärmor bar det av hemåt och El Classico. Vilken match, alla fotbollsentusiaster jublar och kackelkärringarna grinar. Åtta mål och med andra matchen totalt tio. Det kallar jag lyckad lördagskväll. Messi var gud nu igen och Real- spelarna lär drömma mardrömmar. Sen hann jag med att lägga in min första bokrecension på hemsan oxå. Inte illa. Nu lär man sova för imorron bitti ska vi upp och sjunga för fyra- åringen, //Jogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0