Valborg

Två bilar fyllde vi när vi skulle ner till Heros och titta på Valborgsmässoelden. Frullan och Katja fick vara chaufförer. Det var rätt trevligt där nere och mycket folk träffade man på.



Det vart rejält varmt när dom äntligen tände elden. 20.45 var lite sent tyckte nog de flesta.


Jonta får vara med trots sin fula jacka.


Linslusorna poserade villigt framför elden.


Även lite Ludvikabor var där. Merja och Jimmy tillsammans med Malin

Sen över till ett viktigare ämne. Att Jaana har startat krig tycker jag är väldigt märkligt med tanke på att hon kollar på desperata kärringar och då ska man egentligen inte få uttala sig angående andra program. Men påhoppet kommer att besvaras kraftigt då tillfälle ges. Ruvar på hämnd.

Idag har det varit fullt upp med diverse projekt här hemma. Sågade upp en massa plankor som jag slängt i garaget som ska eldas upp. Sen var jag uppe på taket och fixade till det sista där. Kapade till ett par specialpannor och böt ut ett par som sprack när plåtslagaren var där, Sen började jag att olja in plankorna som jag ska skruva i staketspjälorna i. Vid lunch så satt jag och Frullan och Isabelle ute och åt för första gången i år. Kanonskönt var det.

Imorgon bitti åker vi till Västerås en vända. Massa ärenden vi ska göra där och Issy ska tillbringa dagen med mormor.  Sen tänkte vi hinna hem så vi hinner grilla innan  El Clásico. Då du Jaana är det bara att slå på TV4- sport klockan 20.00 och sen bara sitta och njuta. Det blir en till bra match direkt efter den så du kan lugnt sitta kvar till midnatt. //Joggqa





Kommentarer
Postat av: Jaana

Hahahaaaa... du är rolig du!

Men jag förstår inte vad desperata kärringar har med det här att göra??? Det är ju i alla fall ett BRA program ju... ;)

2009-05-01 @ 23:45:24
Postat av: cassiiee

Jag håller helt och hållet med Jaana !

" desperata kärringar " ( som du kallar det ) är iaf ett bra program !

usch och fy för fotboll !!

2009-05-02 @ 01:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0