Att nåt så litet kan göra nåt så stort

Ja det tog bara 15 minuter att fixa. Imorse så tog jag äntligen tag i att koppla ur våran lilla kassa diskmaskin. Tog ett år innan jag tog tag i det. Resultatet vart strålande. Kändes som att diskbänken blev dubbelt så stor. Dessutom fanns det nu plats för krokar till att hänga upp handdukar på som slängt runt i köket hela tiden vi har bott här. Perfa!

Jaha ja nu skriver jag i den här bloggen ändå fast jag hade tänkt att lägga ner den. Den nya håller inte måttet då det inte går att lägga in bilder på den, så det får bli den här i fortsättningen. Lär göra om hemsidan lite och fixa till med länkar och lite skit. Ska ta bort den andra bloggen då oxå. Kommer nog försöka mig på en helt ny hemsa eventuellt. Samlar hjälpsidor för fullt så ska det nog ordna sig.

Mycket jobb och långa dagar för både Frullan och mig veckan som varit. Men slitet har lönat sig och nu har Tina fått en provanställning på 6 månader som sen kan resultera i fast anställning. Bara hoppas att inte jag blir utan istället. Helgen har varit lugn. Tina har jobbat hela tiden och vi andra har lullat runt hät i byn bara.

Måndag ska Cassie få sin influensaspruta och på tisdag är det Mackes tur. Issy får på torsdag och då skulle även målsman få sin så vi lär väl hänga på bägge två då. Är väl lika bra att göra det även om jag har uttryckt mig jävligt kritiskt till allt vad svininfluensa heter tidigare här i bloggen.  //Jogga

Kommentarer
Postat av: Jaana

Wow... ett nytt inlägg... trevlig!!!!

Jag tycker du ska skriva oftare... nu får du ta och skärpa dig ; )



Kram Jaana

2009-11-16 @ 14:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0