Influensa

Jaha då är nästan hela familjen vaccinerad. De första i början på veckan och sen Frullan och Issy i torsdags. Lite löjligt att inte bägge föräldrarna får ta samtidigt utan att bara en får följa med. Jaja nu var det så och jag får ta den 4/12 istället. Inte utan att man känner sig lite som Nasse.



Annars har veckan flytit på, mycket regn har det varit. Börjar tröttna på det här med cykel och regn. Nu lär jag skaffa mig en bil snart. Avvaktar och ser hur förhandlingarna slutar nere på jobbet och ser i vilken prisklass man hamnar. Blir väl en billig skithög men skulle konjukturen vända snart så har jag blivit sugen på en Toyota Avensis. Ska nog ut och provköra en någon dag snart.

Idag bestämde vi oss för att käka lunch på China Town i Ludvika. Träffade på storasyrran på stan så hon hängde oxå med dit. Tänkte skriva att dom måste ha Dalarnas pridvärdaste buffe men med tanke på att man får betala 55:- för att Issy ska käka en persikohalva och en kaka så stämmer väl inte det. Jag och Frullan gjorde iaf vårat bästa för att äta upp hennes kostnad oxå.

Sen kom den stora katastrofen denna vecka. Kupolen med hela familjen. Vi skulle bara ha en jacka till Cassie och ett par skor till Frullan.ATT VI ALDRIG LÄR OSS! Macke och Issy lyckades förstöra hela resan. Skitungarna kommer i fortsättningen attt få tillbringa alla inköpsresor hos barnvakt. Osis morsan.

Blir nog en rätt lugn helg som kommer. Det blir antagligen besök ifrån Västerås någon av dagarna. Roligt med några nya på parkbänken på hemsidan. Sen har jag ett par datorer som ska fixas både här och i grannkommunen. Ice Age 3 och monopolspel inplanerat med familjen under lördagen. Ha det bra! //Jogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0