En dag försent

Var meningen jag skulle lägga in dom här raderna igår. Vart iaf avglömt. Kanske spelade spindelharpan eller nåt annat som var viktigare. Nå skulle bara skriva att jag tog igen på söndagen vad jag missade på lördagen. Förutom en sväng till Hagvallen och åkte pyttelite skridskor tillsammans med Malin och David så gjorde jag och Issy ingenting. Skönt med en sån dag med.

Dagen har varit händelselös. Gladde Frullan lite imorse iaf. När min klocka ringde 6.30 hördes ett pipande från hennes kudde. Ska du gå upp? Då sover nog jag en stund till. Sen åkte hon på kurs och skulle till kupolen efter den. Hämta Mackes mobil och köpa sig ett par byxor. Mobilen såg jag, ett par kassar böcker såg jag, en massa förvaringslådor såg jag men det vette fan om det blev nå byxor. Jaja kan va så ibland. Var på Konsum härom veckan och skulle köpa fågelfrö och jäst. Blev 204:- och fick inte med mig nåt av det jag skulle ha.

Brynäs fick stryk av Modo men det kändes inte så betungande. Kände det på mig före matchen. Länge sen man fick se Danne Henström jävla hånflin efter en Modoseger. Han går nog runt och lyser hela dan imorgon. ((Vart ju en liten ordvits där med) lyser hela Dan) Medans jag är inne på hockey så lägger jag en kommentar här som fortsättning på Jontas kommentar i förra inlägget. Visst går det mesta att förvanska med statistik men med lite sunt förnuft så vet vi alla att efter nåt skitlag nere i Stockholm så har Brynäs ett stenhårt grepp om titeln mesta mästare. //Jogga

P.S. Gillade min egen parentes där uppe. I matematik får man ju skriva så där undrar vad dom svenska skrivreglerna säger om den. Tur det är en blogg för då får man ju skriva som man vill. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0