Hedtjärn

Vart tvungen att kika tillbaka lite var jag var sist jag bloggade, var ju ett tag sen. Brutna löften lovade jag ju att skriva om. Lovade ju för en fem, sex år sen att jag aldrig skulle ut på isen igen för att pimpla då. Tyckte det var lika bra att lägga av när man var på topp. Två kval till Metall SM och två finalplatser i Metall SM räckte. Nu blev det ju inte så när jag och Macke följde med Jonta till Hedtjärn. Var ju meningen att det här inlägget skulle kommit förra lördagen men nu blev det inte så.



Väntan på startskottet



Marcus fiskande övergick snabbt i lek



Sen kroknade han helt (Missa inte ordvitsen)

Dåligt med kort  blev det där då jag glömde kameran och sen tog batteriet i mobilen slut. Eftersom att fiskelyckan inte var den bästa så fick jag fundera lite på hur jag skulle vinkla det här inlägget min fördel. Nu löste det sig ju sjlälv med reportrarna på NLT:s hjälp. Lite synd att inte reportaget ligger med på deras hemsida så jag kunde länka. Tyckte iaf att det var en fantastisk bild på förstasidan med mig och Macke och våra gemensamt uppdragna fiskar. HaHa //Jogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0