Äntligen!

Kom in från garaget vid halv ett tiden. Hade en liten förhoppning om att det skulle bli första gången som jag skulle få sitta på parkbänken och kolla in blixtarna. Det hade mullrat lite först och det kom närmare. Alla utom Cassie hade lagt sig men hon hängde på ut direkt. Vi fick en drygt en halvtimme tillsammans där ute och satt och pratade om allt möjligt medans blixtarna lyste upp hela omgivningen. Skitmysigt även om Cassie hoppade högt några gånger. Tina kom ut en liten sväng hon oxå och berättade att strömmen hade gått. Hon skulle jobba så gick och la sig igen.  Jaana du skulle ha varit med!

Ringde Biffen på morgonen och han ska få komma hem idag. Det blev inga fler operationer så det var ju en positiv sak iaf. Dom skulle gipsa han under dagen men han sa att det såg inte speciellt mysigt ut såret. Nä nu är det lördag så nu ska jag och Isabelle gå ner på byn och köpa oss lite lördagsgodis och äta så vi inte orkar nån lunch. //Jogga

Kommentarer
Postat av: Jaana

Nej tack Jörgen!!!

Jag "såg" väl blixtrarna ändå... fastän jag blundade

och hade handen för ögonen.... huvvaligen...

2009-07-04 @ 19:36:13
Postat av: Anonym

Nej tack Jörgen!!!

Jag "såg" väl blixtrarna ändå... fastän jag blundade

och hade handen för ögonen.... huvvaligen...

2009-07-04 @ 19:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0