Dagarna rinner på

Snart bara en vecka kvar på semestern. Ser ut som att jag kommer att bli klar med staketet iaf. Mer än hälften av spjälorna uppskruvade nu. Annars så har det varit lugnt här hemma. Jag och Isabelle myser omkring på dagarna och fördriver tiden med att göra så lite som möjligt och sova så länge vi orkar på mornarna. Frullan jobbar hela tiden så henne ser vi i en timme ca varje kväll och dom stora ungarna flänger runt med sina polare hela tiden. Ibland funderar jag på om dom har roligare med sina kompisar än med sin pappa. Men så kan det väl ändå inte vara.

Annars var dagens största och bästa nyhet att netonnet ska öppna en lagershop i Västerås. Höll på att sätta kaffet i halsen då jag surfade in på VLT imorse. Fan va schysst. Silvans gamla lokaler. Pärtan lär väl få besök nån gång om året extra nu. Kanske svärmor oxå då.  Dessutom så är det 35 stycken som får jobb där och det är väl bra.

Sen vore det väl skönt om den där Zlatan och folket runt han såg till att fixa underskrifterna så att det blev klart med Barcelona. Då kanske det hägrar en resa dit framöver. Tänk er vad schysst att se han göra mål på Nou Camp. En riktig höjdare skulle det vara. Helst då mot Real Madrid i ett El Classico men det lär ju kosta en del. Såg på Steve Perryman hade en resa för 6500:- utan flyg. Ska kolla upp vad dom andra arrangörerna ska ha.

det var något annat jag tänkt att ta upp oxå men det försvann i Zlatanyran så det får bli vid ett senare tillfälle om jag kommer på vad det var, Over and out. //Jogga

Kommentarer
Postat av: Per Nyberg

Detvarjubramednetonnethoppasattnikommerhitliteoftaredåskitsammavarstoranäsanzlatanspelarförnuärdetsnartdagsattkännaluktenavden17:eguldmedaljenihockeyhahaha



Pärtan

2009-07-24 @ 10:40:24
Postat av: Per Nyberg

Fan min text försvann långt utanför datorn synd för den handlade om den kommande hockeysäsongen,den känns betydligt intressantare än var stora näsan zlatan ska spela.Han får nog problem att ta en plats i det sjärnspäckade Barca,men han får väl bra betalt så han är nog glad ändå. //Pärtan

2009-07-24 @ 10:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0