På allmän begäran

Närå, skoja bara men har ju fått ett par kommentarer om att jag ska skriva igen. Var ju ett jävla tag sen sist men inte haft orken och för den delen inte heller lusten, även om de kanske hänger ihop. Ska försöka börja blogga igen men finns inte lusten så blir det inget.

Sammanfattar senaste månaden nu iaf. Jobbat och kämpat har jag gjort. Det är så jävla skönt att ha jobb igen så man har nåt att gnälla över. Går man hemma så kan man ju alltid gnälla över att man inte har nåt jobb men har man jobb så är det fan så mycket skönare att gnälla över det. Frullan knotar på hon med. Ingen övertid men det är väl bra. Heltid räcker. Jaha vad har hänt då?

Isabell har kommit in i en ny fas. Vill hellre vara med kompisar än med pappsen!!!!!!! Elina, Nellie eller Wilma, vill helst leka med någon varje dag. Annars är det dagis eller pyssel som gäller.



Isabelle och Nellie

Macke avslutade årets slalomsäsong den 11 april. Snacka om att det var ekonomiskt att köpa säsongskort åt han i slalombacken.


Snön var slut på gatan för backen

Sen har det mest varit skateboard  och umgås med kompisar. Vi har även krigat en hel del om hans läxor. har ju lovat han en cross om han sköter sig. Det är upp till han nu.

Vi var till Harake en helg och käkade smörgåstårta. Alltid lika roligt att träffa Putte och Catrin. Macke har fått en riktig polare i Pontus. Dom körde typ cross och fyrhjuling hela dagen.



Nåt att sträva efter

Vi får väl se hur det går. Roligt hade han och duktig att köra är han. Lär sig väldigt snabbt. Från att inte våga köra Kawasakin till att ge gärnet hela tiden. Var ut och testade lite jag med och det skulle va bra roligt att ha en själv.

Cassie har lyckats få extra läxor. På utvecklingssamtalet kom vi fram till att hon har det för lätt så det behövs lite extra läxor så hon får plugga lite. Kör hårt stumpan. Fjortis har hon hunnit med att bli med. Otroligt vad stora ungarna blir. Bara jag som inte åldras.

Ny bil har vi skaffat oss oxå. Efter mye velande om vad vi ville ha och i vilken prisklass. Från 5000 till 200 000 har diskuterats. Efter lite letande så hittade vi en bil som bägge ville ha. En Toyota fick det bli. Skönt att det är över. Hatar att köpa bil.



Avensis 09

Jag och Pudas var till Stockholm en söndag här i april. Även om Pudde ville se Globen så kom vi bara in i annexet. Ett stödben till globen så den inte rullar iväg. Så nära men ändå så långt ifrån. Han har ju aldrig varit in där. Jethro Tull var det som spelade där iaf. Var en skitbra konsert även om jag föredragit att få ta ett par bärs istället för att vara chaufför. Tredje gången jag ser dom och kört två av dom. Slutsats blev att jag ska fan aldrig mer vara chaufför på nån konsert.

Lägger väl ut ett par bilder på fyrverkeriet från majbrasan. Jaana missade ju den så håll till godo.









Allt för denna gång. Hoppas det inte tar lika lång tid innan lusten att blogga faller på. Ha det bra allihopa så hörs vi nån gång. //Jogga

Kommentarer
Postat av: Jaana

WIOOEHHHH....JIHUUUU.... ÄNTLIGEN!!!!!!!!!



Jag håller VERKLIGEN tummarna för att du ska hitta tillbaka till lusten för att blogga!



Japp, missade brasa, men nu känns det bra när jag fick fina bilder på fyrverkeriet tillägnat MIG. TACK! :-)



Fin bil ni har skaffat er!



Du får extra plus för att du bloggade med bilder.



Ha det så gott!

Kram!!!

2010-05-01 @ 13:54:40
Postat av: viveka

Härligt, nu har man fått lite information igen,, Snygg bil.

2010-05-01 @ 14:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0