Reningsverket

Det var meningen att det skulles städas hemma idag men Jonta rev upp det beslutet och lurade med mig och Issy ut på isen vid reningsveket. Grillning, fiske (inte för mig för jag vilar mig i form till nästa helg) och njuta lite av solen som värmde gott.



Vi vart ett litet gäng



Stefan lärde Issy att pimpla



Jätteroligt tyckte hon



Andra njöt mer av solen än fisket



Kenneth visar ögonavståndet på den han tappade



Men Jonta drog upp dagens värsting

En mysig dag blev det, kändes nästan som vår i luften. Svårt att tro att vi fortfarande har - 20 på nätterna när dagarna kan vara så sköna. Issy fick dra upp sina första abborrar efter att Jonta ryckt fast dom och kunde skryta lite för brorsan som var i slalombacken. Nästa helg ska jag med pimpla. Då ska jag och Jonta ut och dra regnbåge i Hedtjärn. //Jogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0