Pest eller kolera

Egentligen spelar det väl ingen roll om det skulle bli FBK eller HV71. Nu vart det dom där jävla värmlänningarna. Men nästa år då jävlar kommer guldet att hamna i Gävle, är fullständigt övertygad!!!!

En dag kvar att jobba nu sen 10!!! dagars ledighet. Så jävla skönt och sen ska det bli kanonväder till påsk dessutom.

En annan sak som jag funderat över är masarnas motstånd mot Arla. Vi ska köpa närproducerad mjölk från lokala bonnjävlar men jag tycker att det känns närmare om mjölken kommer från Fagersta än om den kommer från mora. Sen att Fagersta ligger på fel sida om länsgränsen kan väl inte spela nån roll. Dessutom är ju litrarna bättre både att hälla ur och att stapla in i kylen.

Jajävlar cyklade till jobbet idag. Luften hade läckt ut till stora delar ur däcken över vintern. Gick knappt att cykla. Har ställt fram pumpen nu så hoppas att jag inte glömmer den när jag går ut i garage imorron för då blir det en pestcykling igen. Allt för idag, /Jogga

Kommentarer
Postat av: Per Nyberg

Nä nä nästa år kommer guldet att hamna hos mesta MÄSTARNA DIF (du får fortsätta drömma Jogga)



//Pärtan

2009-04-09 @ 06:05:41
Postat av: syster yster

Fy fan va du ä blå ögd ,,, du ä fö tung fö cykeln . dä ä ju därför dä ä jobbit å cykla å lite luft i däcke,,Men ja lä hålla mä om sm gildet till nästa år klart dä går till gävle.

2009-04-09 @ 18:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0