Premiären avklarad

Sex kilometer på elljusspåret blev det på första joggingturen för året. Macke hängde med på dom första tre kilometrarna innan hann gav upp. Segade mig vidare även de sista tre. Flåsande med blodsmak i munnen var det jävligt skönt att ställa sig i duschen och nu efteråt så känns det skitbra. Hoppas att träningsverken uteblir, även om det känns lite redan.

Cassie och Frullan var upp till kupolen och kollade in E.M.D. Isabelle gick till en kompis och Macke var ute på sitt idag så man fick lite tid över till huset. Tog bort en stubbe och asfalterade lite. (Använde oljegrus) Synd att det inte räckte till hela hålet så jag får göra klart när jag får hem mer. Frullan har planterat en massa blommor nu så det börjar kännas lite som att sommaren är på g. Fan va skönt det är att sitta ute i solen och bara göra ingenting.

Schysst som fan med Lindgren igår kväll iaf. Synd bara att ryssfan var lite snabbare i finalen men det ser bra ut inför fortsättningen. Alltid roligt när nån svensk är med i final. Sverigen vann ju även dom sin premiärmatch i hockey VM. Hann med att se den sista perioden. Även om dom mötte ett skitlag så är det kul att dom vinner. Är väl inte allt för optimistisk då det gäller svenska laget men Bengt-åke har ju lyckats få dom som bäst då det gäller förut.

Få se hur veckan som kommer blir. Vet inte hur jag ska jobba efter måndag men vet att jag ska på kurs tisdag och onsdag. Har man riktig otur får man jobba på torsdag kväll men det går ju inte. Hoppas att vi får gå ut och köra ett extraskift på onsdag kväll eller jobba förmiddag på torsdan. Jaja vi får se det löser väl sig. //Jogga

Kommentarer
Postat av: Jaana

Jörgen, vad är en komis????? ;)

2009-04-27 @ 07:57:45
Postat av: Jogga

Jaja, bättre nu då. ´´Språkpoliser´´ Fnyyys!!!!

2009-04-27 @ 11:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0