Vilken bild!

Hittade den på facebook!



Gud så vackert!

Annars har veckan varit skön. Måndag stack vi mot Västmanland på förmiddagen. Första stoppet blev i Strömsholm där vi var och kollade in slottet. Jag Frullan och de två minsta. Cassie hade Tesse hemma så dom fick inte plats i bilen. Har bott inom en radie av tre mil därifrån i 14 år men aldrig varit dit. Har sagt hela tiden att jag lär väl inte komma dit förrens jag flyttar till Smedjebacken och så blev det. Nästa slott blev Tidö men där hade dom stängt. Osis! Har varit där förut men ville ha kort till hemsan oxå. Sen åkte vi till Ängsö och fotade lite och gick runt därinne sen. Otroligt att jag inte hittar nå kort därifrån trots att man varit där så mycket. Avslutade resan med en tur till Anundshög. Korten kommer att komma upp på hemsan då jag får tid.

En sväng till Borlänge vart det i onsdags men annars har vi mest varit hemma och slappat och pulat lite på tomten och i garaget. En repa till Håksberg på torsdagskväll och fixat syrrans dator och via Gubbo på hemvägen för att greja lite med deras dator. Cassie sover borta och Macke ska upp i tid imorron för då ska han till Leksand sommarland.

Appropå Leksand. Verkar som att ungarna påverkas lite av dalaluften då det gäller det där jävla Leksand. Har ju genomfört en form av hjärntvätt på dom sen födseln att dom ska hålla på Brynäs. Får nog åka upp till Läkerol Arena med dom snart annars misstänker jag att dom kommer att övergå till..... Nä så jävla dumma kan dom väl ändå inte vara. Snart börjar iaf allvaret för oss som är med i eliten.  24/9 ska vi mosa Timrå till att börja med. Börjar känna guldlukten som drar in från Gävletrakten redan. Kom ihåg var ni läste det först. //Jogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0