Monster

Det finns inga monster säger Isabelle då jag försöker skrämma henne. Nu vet jag att det finns monster.

Så ser det ut parkerat.

Här är utsiketen innifrån det.

Men idag blev iaf isen spolad. Förra året var det värre. Då strulade allt hela tiden och det blev inte många kvadratmetrar spolade. Jaja nån lär ju spola isen åt ungarna, typiskt att det ska vara jag bara. Grabbarna fick däng av Borlänge men spelade bra och höll tätt länge. Sen rasade det iväg i andra och slutade 2 - 14.

Lite tragiskt är att de här två korten är de sista (antagligen) från min kära Ixus. Skulle fotografera Issy lite senare men objektivet har fastnat i yttre läget hela tiden. Kommer upp ett felmess om att det är fel på objektivet och att man ska starta om kameran. Har nu gjort det 2000 gånger men det kommer bara upp samma mess igen. R.I.P.

Helgen har försvunnit i en rasande fart iaf. Känns som det är ett heltidsjobb bara att fixa med ungarna. Skjutsa, laga mat, diska, handla, tvätta, elda, leka osv osv osv. Hade tänkt göra ett ryck med boken som jag håller på med men blir typ 18 sidor lästa. Sex st fre, lör och söndag innan man somnar. Illa det. Blev iofs två matcher från La Liga igår kväll. Zlatan nätade ju i vanlig ordning. Var snyggt gjort av han. Eftersom att Messi var skadad så fanns det många aspiranter på att få slå straffen. Alla jagade bollen utom Zlatan. Han gick lugnt fram till straffpunkten och väntade å att bollen skulle komma dit. //Jogga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0