Snö

Jaha idag kom så äntligen den första riktiga snön. Ja jag vet att det var lite en gång förut men då vart det fem plusgrader direkt så det räknas inte. Hunnit med att skotta av tomten två gånger och det lär väl bli mer imorgon. Gillar snön. Isabelle åkte stjärtlapp och pulka i backen under tiden. Sen tog vi oss en promenad till morsan och där fick Issy stanna medans jag fortsatte ner på skolan för ett möte med Macke.

Efter mat och disk så var det dags att skjutsa Macke på träning och då tog vi med Issys skridskor så hon fick ta sina första stapplande skär (steg) på isen. Hon tyckte iaf att det var jätteroligt så vi kommer nog att göra det på torsdag oxå.



Poserar för pappa



Efteråt så lekte vi i snöhögarna

Resten av kvällen gick åt till mat, dusch och läxläsning. Inte speciellt spännade men nödvändigt. Nu medans jag bloggar sitter Cassie brevid och skäller. Hon är lite arg på sig själv. Hon råkade precis deleta sin favvomapp med alla bloggkändisar i. Lagomt åt henne då inte jag platsar i den mappen. Dessutom kommer jag ihåg en juldag då jag raderade 2000 CD skivor på en hårddisk, det var värre. //Jogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0