En epok är över

Från och med idag ska jag aldrig nämna ordet staket eller spjäla här på bloggen. Nu jävlar är det klart. Sprang ut mellan regnskurarna och skruvade upp dom sista delarna. Hoppas det håller min livstid för jag kommer aldrig att göra nåt nytt.

Annars har det varit fullt drag här hemma över helgen. Förutom ungarnas kompisar och att Kenny var här över helgen så var Perra här hela lördagen. Trevlig kille det där som sitter framför TV:n och glor på dopade cyklister under middagen (där inte ungarna får sitta och äta). På söndagsförmiddagen kom syrran och Alf - Åke hit och hämtade Kenny. Vid lunchtid så kom familjen Mattila / Tennström hit och hälsade på ( tog bara ett år ) en sväng. Dom skulle vidare upp till Sandviken så det blev bara en kaffe och den sedvanliga parkbänksfotograferingen.

Avslutade kvällen med en 6 km joggingtur på spåret. Sprängvärker i bena och bara stapplar runt här hemma nu. Tror att jag borde springa mera konturnuerligt och misstänker att jag får lite mera tid över nu. Skönt är det att komma iväg iaf. Jaha så börjar sista semesterveckan imorgon. Frullan jobbar heldag så billös är man oxå så jag och Issy får väl fortsätta knalla runt här i byn. //Jogga

Kommentarer
Postat av: Per Nyberg

Märklig kock och grilltomte som lyckades med konststycket att bjuda på mat mitt under årets viktigaste sportutsändning hahaha bra jobbat, att maten var god får väl ses som en liten ursäkt från eran sida

// Pärtan och alla vi andra i 186 länder som såg utsändningen

2009-07-28 @ 06:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0