Foten



Ja så här har dom packat in den. Någon mer än jag som tycker att dom kunnat använda nå snyggare färger. Till exempel gult och blått. Man skulle kunna tro att han varit till den finska sjukvården.



Han verkar rätt nöjd även om det gör ont. Kanske kebabrullen han har i knät gör sitt till oxå. Eller så tänker han på den fina buketten med vitklöver jag plockade åt han på gräsmattan. Hmm synd att jag inte fotade den. Åh märkte ni ordvitsen ''Fotade'' Vad jag kan va.

Annars har det inte hänt just nåt idag. Viveka var förbi med kläder till Isabelle och drack en kopp kaffe och resten av dan gick åt till mat, disk och städ. //Jogga


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJA FINLAND!!!!

2009-07-10 @ 11:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0