Nu är övre delen klar

Efter många om och men så är den delen av staketet klar nu. Linslusorna fick oxå visa upp sig tillsammans med mitt lilla projekt. Undrar hur många timmar det har gått åt. Säkert 150 timmar till tillverkningen och framförallt målningen. Sen 10 - 15 att skruva ihop allt. Nu ska sidan skruvas klart så kan man börja kika på nästa uppdrag. Lär väl byta garagetaket oxå innan vintern kommer men sen får det vara nog för den här säsongen.



Sen igår när jag skrev så var det en sak som jag tappade bort. Kom på efter jag stängt av att jag tänkte nämna att jag hade uppdaterat boktips på hemsidan. La till ett kort på parkbänken oxå.

Kenny kom hit på eftermiddan och tänkte stanna över helgen. På kvällen kom Jaana med familj förbi och skulle kolla in staketet. Det blev rena skejtarverkstan på trappen efter ett tag.



//Jogga


Kommentarer
Postat av: Jaana

Det hade du gjort bra Jörgen!

Staketet är jättefint, så den får du vara nöjd med.



Kram

2009-07-25 @ 02:00:24
Postat av: Per Nyberg

jaha nu har jag sett staketet på plats imponerande jävligt bra jobbat Jogga.Det var kul att hela familjen,Kenny + undertecknad njöt så mycket av den magiska avslutande bergsetappen på touren.Kenny blev så till sej så han och jag ska åka Barken runt nästa sommar med dej Jogga i följe bilen,kanske Jaana eller nån annan vill hänga på. //pärtan

2009-07-26 @ 11:10:18
Postat av: Jaana

Hmmm... på cykel eller i bilen med Jörgen? ; )

2009-07-26 @ 19:50:23
Postat av: Jogga

Håll mig sällskap i bilen du Jaana så kan dom andra gnessa på sina cykelsadlar.

2009-07-27 @ 08:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0