Examen

Jaha då var det dags för sommarlov då. Avslutningen blev enutdragen historia som höll en annan stackare nertryck i kyrkobänken i två och en halv timme. Gick lite smidigare till i Eskilstuna där dom klarade av en hel skola på drygt en halvtimme. Tycker dom borde hyra Björnidet eller hockeyhallen tills nästa år.

Fina var dom när de gick iväg iaf.



Jag hann klippa av gräsmattan innan regnet började vräka ner det var ju bra. Synd bara att jag inte hunnit med att ta morsans oxå. Sen blev det några timmar i garaget. Syrran, Alf-Åke och Kenny kom ner och firade Marcus som fyllde i veckan. Tina bjöd på fläskfilegryta och den blev klar precis till jag och Kribbe hade bestämt tid för att lira lite pingis. Fanns bara ris kvar då jag kom hem vid niotiden så då fick man laga mat själv. Därför blev inte dagens beting på staketsjälorna uppfyllt heller. Får väl kvarsittning imorgon. //Jogga

Kommentarer
Postat av: Per Nyberg

Oj oj vilka praktexmplar till barn,fina som bara f..



//Pärtan

2009-06-13 @ 19:54:33
Postat av: Per Nyberg

+e

2009-06-13 @ 19:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0