Länge sen nu.....

Ja det var ett tag sen jag var in här och skrev. Mycket beroende på att jag inte haft varken tid eller ork men dessutom pga att det inte hänt så mye. Mycket jobb känns det som att det har varit iaf. Både nere på Ovako och hemma. Midsommar har vi passerat och då var familjen Andersson här och det var trevligt så länge jag var vid medvetande. Hade egentligen tänkt att blogga då och lagt in lite kort men av nån anledning blev alla kort suddiga. Vissa somliga antyder att fotografen var lite vinglig men jag tror att det var nå skit på linsen.

Sen är veckorna man har förmiddag rätt tråkiga. Känns som man är i koma hela tiden. Upp tidigt, mycket jobb och sent i säng. Skönt att det är helg nu. Staketet börjar bli klart nu. Något positivt iaf.

Sofia tog tåget hem till Eskilstuna i tisdags och vi böt ut henne mot Jalina istället. Hon kom hit i torsdags, mamma hennes lämnade av henne på väg till Peace and Love festivalen. Lite tråkigt att vi inte var hemma och kunde säga hej, men så är det jobba måste man ju görat. Samma dag kom syrran och dumpade sin bil här för den säckade ihop på väg till dito. Vi får se om kanske Fabian kommer upp hit till nästa vecka oxå. Roligt för ungarna när dom gamla kompisarna kommer hit och hälsar på. Ska bli kul att se när Marko lyckas släpa sig upp hit med familjen.

Oxå dagens världshändelse måste ju kommenteras. Michael Jackson är död. Megastjärna javisst men va fan en perver vit peddoneger. Är detr nåt att sörja, nä, inte jag iaf. Fick en rolig historia om han idag av Marko som jag ska citera.  ´´ Michael Jackson ska inte kremeras, han består till 86% av plast och skall därför smältas ner och återvinnas till lego så barnen kan fortsätta leka med honom´´

Imorgon fyller Jonta 40 så då får vi gå och fira honom. Skönt att göra något som inte handlar om jobb. Sen är det bara en vecka kvar till semester. Fyfan vad skönt det ska bli. Vi hörs //Jogga

Kommentarer
Postat av: Per Nyberg

Tja fan va bra att du har kommit igång med bloggandet igen,passar bra att läsa och kommentera innan jag går till jobbet.Nu bär det iväg till Borlänge hoppas jag träffar din trevliga syrra där men det är nog inte så troligt lär väl vara gött om folk där.

//Pärtan

2009-06-27 @ 09:57:00
Postat av: syster yster

Äntligen har du börja skrivit igen,ja förmodligen va dä fel på linsen...

2009-06-28 @ 09:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0