Mitt livs första blogginlägg!

Jävla dag att börja blogga på. Det har knappt hänt någonting som är värt att berätta om. Är hemma och vabbar med Isabelle som har ögoninflammation. Skitkul! Cassie är oxå hemma och är sjuk men henne får man inge betalt för så hon får klara sig själv. OK värmde hennes mat i micron oxå. En sväng ner till apoteket var jag och sen så rasade snön från taket så jag fick ta ett par spadtag och göra ren trappen. Snacka om att hinna få i sig massor av frisk luft. Har knåpat ihop en hemsida oxå men den är inte klar så URL får vänta ett tag till. Höres en annan dag //Jogga

Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Alltid en bra början,

2009-03-27 @ 17:00:12
Postat av: Per Nyberg

Va bra nu får jag all info om fam.Svenssons göranden här telefonen börjar kännas överflödig i alla fall samtalen till Smebacken.Väntar med spänning på första boktippset. //Pärtan

2009-03-27 @ 18:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0