Årets match!!!!

Och vad fan gör jag?? Jobbar och får hålla på med att byta valsar i förparet som tar en jävla tid så vi kommer inte iväg förrens 20 i 10. Snabbdusch och full fart hem på cykeln. Hemma tills 63: dje minuten och får se sista halvtimmen iaf. Messis avgjörande nick var en delikatess och den hann jag se åtminstonde. Skönt som fan att Barcelona vann. Har svårt för United.

I morse var sotarn hit och gjorde sit jobb. När jag tänkte på räkningen som kommer att komma så fick jag fingrarna ur röven och fyllde i den där jävla ansökan om att få sköta sotningen själv. Att det ska vara så svårt att fixa lite pappersjobb. Nu är det klart iaf, ska bara skickas in till kommunen.

Nu har väl den där jävla Wanja Lundby-Wedin ställt till det så mycket att hon måste avgå. Fick nog av henne efter första skandalen. Fattade hon inte då att det var bäst att hon hoppade av så borde hon väl förstå det nu. Hon borde läsa min blogg. Avgår hon ska jag nog rösta på Sossarna i EU- valet men sitter hon kvar så får det bli en blankröst. Piratpartiet kunde ju annars varit lockande men röstar av princip inte på enfrågepartier.

Annars då, ett skift kvar till helg. Skitskönt att få göra klart veden som skulle varit klar förra helgen. Inte mycket kvar nu. Dessutom ska det bli kanonväder om dessa jävla metreologer kan hålla vad dom liovar för en gångs skull. Bara att hålla tummarna. //Jogga

Kommentarer
Postat av: Jaana

Men Jörgen, hur ska du kunna fixa färdig veden om du samtidigt ska hålla tummarna??? ;)

2009-05-28 @ 11:07:18
Postat av: Frullan

F-n vad du svär hela tiden.

2009-05-28 @ 11:35:52
Postat av: Per Nyberg

Svär på du det låter kraftfullt på nåt jävla sätt.Ang Vanja så håller jag helt med dej käringjäveln borde ha kastat in handduksjäveln för länge sen.Men du borde nog pila iväg och rösta på Piraterna för Mona är också en helvetes skitkärring

//Pärtan

2009-05-28 @ 18:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0