Fullt ös, vilken jävla vecka

Om nån undrar varför det inte har hänt nåt på bloggen sista vecka så ska jag beskriva en dag och de andra har sett likadana ut. 04.15 har klockan ringt, efter frukost så bar det av till jobbet. Väl hemma vid två- tiden så har  jag bytt cykel och åkt till dagis och hämtat Issy. Hem sen och varvat upp Huskvarnan och gett mig ikast med vedhögen.



!5 m³ tjock björkved. Lite att bita i. Kört till sjutiden och sen varit in och lagat mat åt mig och ungarna + matdosa. Snabb disk avklarad till klockan åtta och sen har Frullan kommit hem. Sagt hej till henne i dörren och gått ut i garage och betsat staketdelar till halv tio- tiden. Sen en snabb dusch och lite fotboll (tisdag) och såg sen första matchen i hockey VM på torsdan och semifinalen på fredagen. Jävla tuff vecka blev det.



 Nu ska det klyvas oxå och så kommer det 15m³ till nästa helg med. Usch och fy. Imorgon ska det iallafall inte bli nå jobb här hemma. Då ska vi ha grillfest för 20 personer istället. Lär väl bli full fart ändå. Illa det här med Canada, varför ska det vara så jävla svårt att spöa dom? Hoppas vi klår jänkarna på söndag istället. På söndag ska hemsidan uppdateras lite oxå om jag får tid. Har lite nya bilder som ska upp. //Jogga

Kommentarer
Postat av: Per Nyberg



Tur att du är van vid sågning sen du jobbade i skogen på Ängsö.Jag får nog erkänna att jag har saknat dina blogginlägg en smula,hoppas du får mer tid framöver.

2009-05-10 @ 09:06:48
Postat av: Jaana

Du har verkligen fullt upp...

Varifrån har du fixat veden????

2009-05-10 @ 19:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0