Spetsbröllop

Vilket jävla namn. Men det är precis det jag och Frullan firar idag. 13 år sen vi gifte oss i Västerås stadshus. Fan vad tiden går. Hur firade vi det då? Jo Tina och ungarna åkte på en busstur för nyinflyttade Smebackare, runt barken och stannade på olika ställen. Själv stannade jag kvar hemma och slet med veden.



Första 15 m³ färdighugget. Känns som en liten etappseger är klar. Nu är det bara resten kvar men den är mycket klenare så jag hoppas att det går lite fortare. Visst ja Pärtan, glömde ju att fota er igår så ni får väl släpa er upp på blåkulla igen i sommar så jag får reparera min miss. Så blev det klart i England, Spanien och Italien med fotbollen så nu är det bara Champions Leauge kvar. Borde väl spelas kommande vecka den matchen. Så får man vänta tills i höst innan det blir nå fotboll igen. Tur det finns friidrott och speedway att trösta sig med.

Kommentarer
Postat av: Per Nyberg

Oj oj imponerande jobb du gjort med veden,bra också att du skita ner Brynäs-tröjan.Jo vi kommer nog tillbaks vi mineralfreaks så du får nog din chans med kameran.



Hoj hoj //Pärtan

2009-05-18 @ 06:05:46
Postat av: Anonym

Hmmmmmm... undra varför man väljer att slita med att klyva veden med en yxa, när det finns vedklyv????

2009-05-18 @ 21:50:06
Postat av: Jaana

Hmmmmm... undra varför man väljer att klyva veden med en yxa, när det finns vedklyv?????

2009-05-18 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0