Två veckor sen jag skrev

En liten uppdatering om nya hemsidan först. Började en ABF kurs förra torsdagen men det blev bara en träff. Nån hoppade av och då la dom ner kursen pga för få deltagare. Jobbar på den nya iaf och den kommer nog upp om en vecka eller två. Då kommer jag nog att byta blogg samtidigt så då blir den här nerlagd. Är inte riktigt säker på hur det ska bli att se ut. Vi får se. Nya sidan kommer att ha kvar lite av det gamla men det kommer bli lite nytt också.

Annars om jag ska snabbsammanfatta de sista veckorna då. Vi har precis gått över till tvåskift på jobbet. Ännu inte hört nåt om uppsägningarna. Vi får se var det slutar. Hela familjen var till Insjön en dag och kompletterade slalom utrustningarna inför vintern. Fattas nu bara ett par skidor åt Marcus och Issabelle nu men det är på g åt bägge två.

Ungarna hade höstlov en vecka (v.44) och Cassie såg vi knappt till på hela veckan. Macke hängde väl mest nere vid rampen på Berga eller nere på byn. Tog ledigt två dar för att göra nåt med dem men det blev bara jag och Isabelle som fick tillbringa de dagarna tillsammans. Annars så har det inte hänt så mycket här hemma.

Jag och Frullan har bokat en kryssning med Jonta och Katja här i december. Julbord och whiskeybaraen på Paradise låter inte helt fel. Den här helgen har tjejerna i familjen stuckit till Örebro och hälsat på kompisar. Jag och Macke ska väl ha dvd kväll med lördagsgodis. Hade planerat lövkrattning och vedkörning före det men med det här jävla vädret så kanske jag skiter i det. //Jogga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0