E-mail

Det brukar ju vara roligt att kolla inkorgen i vanliga fall men idag kan man hålla sig för skratt. Första mejlet jag läste idag var på jobbet där dom berättade att 66 personer blivit varslade. SKITKUL! Andra mejlet jag såg var ett spam då jag kom hem. Tredje mejlet var att min ABF kurs i hemsideprogrammering blivit framflyttad två veckor då den väl kom igång. TRAGISKT! Fjärde mejlet var från Yahoo. Där dom vackert meddelade att dom slutar med tjänsten fria hemsidor. 26 Oktober ryker den. Hoppas att nästa mejl kommer fån Svenska Spel med besked om drömvinst.......

Bara hoppas att ordrarna sprutar in nere på jobbet fort som fan nu. Kommer en ny hemsida i framtiden (efter kursen) hoppas jag. Sparar källkoden få se om det blir kvar nå gammalt eller om det kommer nå nytt. Hoppas på bättre dagar framöver för det här var en skitdag. //Jogga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0