Championsleaugepåtv6istheshit

Så startar då nya Champions leauge säsongen ikväll då. Besiktas mot United duger väl men det här funkar ju inte. Imorgon sänder dom ingentig. Då spelar Inter - Barcelona och jag har inte Viasat som sänder det. Fick kalla ihop ett familjeråd lite snabbt här (övriga familjen sov ) och vi rästade fram att alla ville ha Viasat sport så det får vi beställa imorgon till boxen i källaren. Följdproblemet som uppstår då den tv:n suger fett är att vi får väl kanske uppgradera den ett par tum och slimma den lite.

Annars var jag ledig från jobbet idag. Issy skulle till ögonkliniken i Falun idag och Frullan hade jobb så jag fick åka. Efter ett par timmar där så hittade dom inte något som var fel så vi får återkomma om ett halvår och kolla mer. På hemvägen så stannade vi till på Kupolen och käkade lite hamburgare först. Sen gick vi och shoppade lite på BR och Jula så bägge blev nöjda.

Något annat trevligt som jag hittade i Falun var en Metrotunna så jag högg mig ett exemplar direkt. Gillar denna lilla gratistidning, som man saknar från när vi bodde i E- tuna. Hittade ett par trevliga ord som jag aldrig sett förut. Säkert många med mig. Curriculum vitae. Det är latin och betyder levnadslopp. Förkortas CV och så vet alla vad det är. Tar med deras ´´ dagens länk`` som kommer här. En sida som man kan ladda ner gamla spel där upphovsrätten förfallit. Kikade runt lite och alla spel gick inte att ladda ner men många. Borde väl gå att hitta några gamla klassiker där.

Sen vill jag ju gärna få med nåt kort då jag bloggar så idag får ni väl se Macke då han är på is för första gången i år.

Kom givetvis hem och hade ont i fötterna. Växt ur skridskorna över sommaren. Åter till fotbollen, andra halvlek har börjat. //Jogga


Kommentarer
Postat av: Frullan

Jag är vaken nu och jag säger bara...Jaha!!?

2009-09-16 @ 06:36:16
Postat av: Jaana

Metrotidningen finns i Ludvika... någonstans. Kanske buss/tågstationen????



Kram Jaana

2009-09-16 @ 18:52:51
Postat av: jimmy

Återtåget har startat!!!!!!!!!!!

2009-09-17 @ 11:22:34
Postat av: syster yster

Fel Jaana .. den metro har dom tagit bort finns bara i större städer.

2009-09-18 @ 12:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0