Helg igen då!

Veckan flöt på snabbt. Tjejerna är i Portugal och lapar sol. Dom verkar ha det bra där. En dagsutflykt till Spanien hann dom med oxå. Jonta och Katja har tagit hand om Issy och Macke på kvällarna då jag jobbat och det har funkat fint. Issy är alldeles salig för att Katja ska hämta henne på dagis. Det får bli en middag nån lördagkväll i framtiden som tack för hjälpen.

Är just nu lite fundersam på hur dom tänker när dom lägger upp TV- tablåer. Just nu visar National Geografic HD en dokumetär om familjen Romanov. Så långt bra men varför visa det i HD kanalen då 90% av programmet är ihopklippta gamla Bolsjevikfilmer från 1910- talet. Är väl inte precis HD kvalla på de snuttarna.

I morse efter att jag fått liv i Issy så åkte vi upp tiill Ludvika och hälsade på syrran. Sen var vi ut på stan en sväng och käkade lunchbuffe på Chinatown. Gud så inihelvete gott det var. Tror jag käkade två kilo mat minst. Issy åt ett par tuggor ris och friterad kylling,en klubba och en finsk pinne till efterrätt. Kul att betala för henne. Förra helgen åt hon två bitar paprika och en glass på pizzahut. Bah! Chinatown lär vara det bästa Ludvika har iaf.

Sen hände det något roligt iaf. Träffade på Katrin på facebook och chattade med henne en timme. Det var en massa år sen vi hördes av. Jätteroligt. Vi måste planera in en träff snart. Dessutom så hamnar hon lite extra på plus då hon skrev i gästboken på hemsidan som nummer tre om jag räknar bort familjen. Är rätt dåligt med tanke på 700 st besök. Skärp er och gör som Katrin, Jaana och Rebecca gjort. Skriv!

Marcu och Isabelle har fått fria händer att bestämma vad vi ska göra på lördagen. Ideérna har varit många och jag misstänker att vi hamnar i Närke då. Tycker inläggena ser lite tråkiga ut då det inte är några bilder och kameran är i Portugal så jag får bjuda på denna istället.



Han är skön Herman. Alla borde joina hans grupp på facebook. //Jogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0