6 X Johan Falk

Så har jag äntligen lyckats pressa mig igenom serien. Film tre dagar på raken måste väl nästan vara nytt rekord för mig. Fan förut såg man filmerna innan dom hade premiär och nu hinner nästan TV sända dom innan man hunnit sett dom. Tur TV 4 gjorde en liten paus med dom sista. Rätt bra är dom iaf. Skönt med nåt annat svenskt än bara Wallander och Beck.

Blir tvungen att titta tillbaka lite i bloggen för att minnas vad jag skrivit om så det inte blir dublett. Man kommer ju inte ihåg då det blir långt mellan gångerna. Ser iaf at jag gjort klart Issys rum sen jag skrev sist. Ett litet prinsessrum blev det. Prinsessor både på väggar och tak. Vi köpte rosa färg men det visade sig då det torkade att den var lila. Felblandad eller felbeställd får vi väl aldrig veta men bra blev det. Tog några kort på det men på dom ser rummet bara vitt ut så dom kommer inte med här.

Har sökt ett gäng jobb oxå. I alla möjliga branscher men känns inte som nåt av dom är speciellt troligt att jag skulle få. Vissa av dom vill jag nog inte ens ha. Ja det är väl bara att söka vidare men jag antar att chansen för att få ett jobb som man söker på internet är mindre än minimal. Har iaf diskuterat en elektrikerutblidning med af. Vi får se vad som händer.

Här hemma då vad har hänt här? Macke fort sätter att vara så mycket som möjligt i slalombacken. Issy leker mest med Elina och härjar runt här hemma. Idag var vi till tandläkaren och det gick kanonbra. Cassie då? Börjar väl så smått visa att hon är på väg att bli tonåring på riktigt känns det som. Kan beskrivas med, det är inte varje dag som föräldrarna ligger på plus. Frullan har varit ledig ett par dar men det känns som dom bara svischar iväg. Nu ska hon jobba drygt 80 timmar den närmaste veckan så henne lär vi inte se mye av.

Jag är ju lite rastlös av mig. Är van med att ha fullt upp hela dagarna men just nu känns det som jag får lite för många timmar över varje dygn. Märkligt det där. I vanliga fall så klagar man på att man aldrig får ta det lugnt och då man får det så klagar man på det. Borde ju finnas nån mellanväg att gå.  //Jogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0