Nattfåk

Av Johan Theorin

En sån här bok som jag egentligen vet att jag inte gillar innan jag börjat läst ens. Ett kriminalfall med inblandning av lite ockult spänning. Lättläst och en av få böcker som både jag och Tina läst. Har inte kollat vad hon tycker men hon kan ju kommentera. Familjen Westin flyttar från Stockholm till Ölands norra del. Lite oväntat dödsfall, några krimminella typer och en nyfiken polis gör handlingen tillsammans med lite gamla spöken. Inte min stil men samtidigt lite spännande om än rätt förutsägbar. Har nyss kommit ut en ny bok av samma författare och det är inget jag känner att jag måste läsa precis. Den får 2/5 i betyg av mig. Kan tänka mig att många tycker den är bättre men det är ju mitt omdöme som gäller här.

Kommentarer
Postat av: Frullan

Gillade boken. Lättläst och svår att lägga ifrån sig. Vad gäller spökena får man ha ett öppet sinne. Ingen vet vad som lurar därute.

2010-07-30 @ 18:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0