Hipp, Hipp, Hurra

På din bemärkelsedag. Ja idag fyller bloggen ett år. Första inlägget publicerade jag 26/3 - 09. Gjorde även ordning hemsidan den dagen men den blev inte lika gammal. Det här är det 209 : onde inlägget totalt och då har jag räknat med bok, parkbänk och slottsinläggen som egentligen hör till hemsan men kopieras hit som backup. 20 boktips och 26 parkbänksinlägg har det blivit på det här året. Blir nog svårt att upprepa men hoppas jag kan slå det under kommande år. Nån slottsresa ska man väl hinna klämma in oxå. Annars kommer jag att fortsätta som förut. Lite vardag, lite aktuella händelser mycket sport osv. Ni som läst vet.


När veckan började var jag lite nervös inför onsdagens anställningsintervju på Adecco. Verkade lockande med sommarjobb på ABB. Idag var jag ner på Ovako och skrev på papper för en ny anställning där. Börjar med nattskift på Söndag. Hoppsan vad lite man vet om vad som ska hända en. Nu  är det tredje gången på drygt två år jag börjar jobba där och man brukar ju säga tredje gången gillt....

Så långt allting bra men visst finns det saker som inte går som beräknat med. Bajsgården säger Isabelle och här hemma tycker vi att det är ett passande namn. Brynäs har gjort sitt för den här säsongen, jag som trodde på guld. Jaja man kan inte få rätt jämnt även om det skulle vara roligt. Nu får man hålla på Almtuna istället. Allt för denna gång nu satsar jag på ett nytt år med bloggen och hoppas orken och fantasin finns. Hoppas på att kommentarerna kommer att öka med. Vi hörs. //Jogga

Kommentarer
Postat av: Jaana

Grattis till 1-års jubileum!!!



Lycka till med det andra året... jag ser fram emot mååånga inlägg.



Kram Jaana

2010-03-26 @ 22:54:18
Postat av: viveka

GRATTIS TILL JOBBET, MEN SYND ATT DU EJ KOMMER TILL ABB I SOMMAR. KUNDE JU FAN HA BLIVI JOBBA POLERS,,,

2010-03-27 @ 09:34:44
Postat av: Pärtan

Varför Almtuna när Mesta Mästarna ska spela till sej 20:e guldet eller vad det är jag har tappat räkningen :-)

2010-03-27 @ 20:35:02
Postat av: Pärtan

Rött för blodet genom hjärta och ven. Gult för solens värmande sken. Blått för himmel, regn och hav.

Stockholms Stolthet vårat lag! Sug på den du haha

2010-03-27 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0